1303/2013 (EB) Erregelamenduak komunikazio eta publizitate arloko zenbait alderdi betetzea eskatzen du.
Gaur egun, oraindik ere beharrezkoa da komunikazio-estrategia bat egitea eta estrategia horri eusten dioten neurrien jarraipena eta ebaluazioa egitea, baita jarduketa horien publizitatea egitea ere, komunikazioaren arloko jardunbide egokiak nabarmenduta eta Europako funtsekin batera finantzatutako jarduerarik onenak aurkeztuta.
Komunikazio-estrategiak arlo horretan zehaztutako helburuak eta horiek gauzatzeko informazio- eta publizitate-neurriak biltzen ditu, eta identifikatutako kolektibo bakoitzari zuzendutako neurriak eta betebeharrak ezartzen ditu: Europako Erkidegoko baterako finantzaketaren onuradun potentzialak eta onuradunak, agente hedatzaileak eta publikoa oro har.
EGEFko Kudeaketa Agintaritzak Komunikazio Estrategia bat prestatu du POPErako. Berrikuntzako Idazkaritza Nagusia, bitarteko erakundea den aldetik, Komunikazio Estrategia hori aplikatzeaz arduratzen da, baita informazio eta komunikazioaren arloko Europako Erkidegoko araudia betetzeaz ere, bere eskumenen esparruan.
Bide finantzarioa duten erakundeetako bakoitzak EGEF baterako finantzaketaren komunikazioari eta komunikazio-adierazleei buruzko informazioa du onuradunentzat.