O Regulamento (UE) nº 1303/2013 esixe o cumprimento de determinados aspectos en materia de comunicación e publicidade.
No período actual segue sendo necesario elaborar unha estratexia de comunicación e facer un seguimento e avaliación das medidas que a sustenten, así como dar publicidade destas actuacións, resaltando as Boas Practicas en materia de comunicación e presentando as mellores actuacións cofinanciadas con fondos europeos.
A Estratexia de Comunicación enmarca os obxectivos definidos neste ámbito, as medidas de información e publicidade para levalos a cabo, e dispón as medidas e obrigas dirixidas a cada un dos colectivos identificados: beneficiarios potenciais e beneficiarios do cofinanciamento comunitario, axentes difusores e público en xeral.
A Autoridade de Xestión do FEDER elaborou unha Estratexia de Comunicación para o POPE. A Secretaría Xeral de Innovación, como Organismo Intermedio, é responsable da aplicación desa Estratexia de Comunicación, así como do cumprimento da normativa comunitaria en materia de información e comunicación, no ámbito das súas competencias.
Cada un dos Organismos con Senda Financeira dispón de información para os seus beneficiarios relacionada coa comunicación do cofinanciamento FEDER, así como dos indicadores de comunicación.