Axencia Nacional de Avaliación da Calidade e Acreditación (ANECA)

A Axencia Nacional de Avaliación da Calidade e Acreditación (ANECA) ten como obxectivo a promoción e o aseguramiento da calidade no ensino superior, e moi particularmente das universidades españolas, tanto no contexto nacional como no internacional mediante a avaliación, certificación e acreditación de ensinos, profesorado e institucións e centros universitarios.

No seu ámbito de competencias corresponde a ANECA avaliar:

  • Os ensinos conducentes á obtención de títulos universitarios de carácter oficial e validez en todo o territorio nacional.
  • Os méritos de quen aspiran aos corpos docentes e a profesorado contratado das universidades.
  • As actividades docentes, investigadoras, de transferencia de coñecemento e de xestión do persoal docente e investigador das Universidades e do persoal investigador funcionario de carreira dos Organismos Públicos de Investigación.
  • As institucións e centros universitarios e de investigación.
  • Os títulos universitarios estranxeiros a través de procedementos de homologación ou equivalencias.
  • A correspondencia aos niveis do marco español de cualificacións para a educación superior (MECES) dos títulos universitarios nacionais anteriores ao RD 1393/2007.

Á parte dos procedementos de avaliación de ensinos e profesorado derivados da normativa vixente, ANECA actúa como órgano de avaliación das convocatorias periódicas en concorrencia competitiva da Secretaría Xeral de Universidades, así como daqueles procesos nos que se require unha avaliación de méritos realizada por pares académicos.

icono-contacto

Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación (ANECA)

C/ Orense 11 7ª planta. 28020 Madrid

ANECA

RESPONSABLE DEL TRATAMIENTO Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades. División de Atención al Ciudadano, Transparencia y Publicaciones. P.º de la Castellana, 162, 28046 Madrid
DELEGADO DE PROTECCIÓN DE DATOS dpd@ciencia.gob.es
FINALIDAD DEL TRATAMIENTO Registrar, gestionar y tramitar las consultas, quejas y sugerencias formuladas al Ministerio por la ciudadanía.
BASE JURÍDICA Artículo 6.1.c) del RGPD: el tratamiento es necesario para el cumplimiento de una obligación legal aplicable al responsable del tratamiento.
DERECHOS RECONOCIDOS Puede ejercitar sus derechos de acceso, rectificación, supresión y portabilidad de sus datos, y de limitación u oposición a su tratamiento, a través del Procedimiento de ejercicio derechos datos personales disponible en la sede electrónica del Ministerio. Si considera que no se han tratado sus datos personales de acuerdo con la normativa, puede dirigirse al Delegado de Protección de Datos o bien presentar una reclamación ante la Agencia Española de Protección de Datos (www.aepd.es).
INFORMACIÓN ADICIONAL Puede consultar información adicional en la Política de privacidad y protección de datos de la página web del Ministerio.