Comissió Interministerial per a la incorporació de criteris d'innovació en la contractació pública
La Comissió Interministerial per a la incorporació de criteris d'innovació en la contractació pública és un òrgan col·legiat adscrit al Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, a través de la secretaria General d'Innovació.
Té com a fi garantir la coordinació de l'Administració General de l'Estat, els seus organismes i entitats de dret públic i els servicis comuns i les entitats gestores de la Seguretat Social, en la incorporació i l'ús de criteris d'innovació en la contractació pública.
En particular, la comissió promourà la consideració de la innovació en totes les fases dels expedients de contractació, difondrà les millors pràctiques administratives, i avaluarà les tècniques i opcions de promoure la innovació de la normativa vigent a fi d'impulsar criteris de forma proactiva que permeten una compra pública innovadora, i si escau, estudiar la necessitat de possibles millores en el marc normatiu de la compra pública innovadora.
-
Real Decreto 364/2024, de 9 de abril, por el que se crea la Comisión Interministerial para la incorporación de criterios de innovación en la contratación pública y se regula el Plan para la Innovación en la Contratación Pública
PDF (ES) (139 KB) -
Composición de la Comisión Interministerial para la incorporación de Criterios de Innovación en la Contratación Pública (CI2CP)
PDF (ES) (180 KB)