Secretaría de Estado de Ciencia, Innovación e Universidades
- A Secretaría de Estado de Ciencia, Innovación e Universidades exerce, con carácter xeral, as seguintes funcións:
- A dirección e desenvolvemento de políticas no ámbito de ciencia, innovación e universidades.
- O deseño, planificación e dirección da política de bolsas e axudas ao estudo en materia de ciencia, innovación e universidades.
- O impulso e coordinación das relacións coas Comunidades Autónomas, as universidades e as entidades locais no ámbito de ciencia, innovación e universidades.
- A elaboración de propostas de disposicións xerais en materias da súa competencia, así como relacións e consultas coas Comunidades Autónomas, as universidades e as persoas xurídicas e físicas interesadas durante a súa tramitación.
- Funcións propias como Autoridade Nacional vinculadas ao programa Erasmus+.
- A xestión de Programas Operativos cofinanciados por fondos europeos no ámbito de ciencia, innovación e universidades.
- A dirección estratéxica da Axencia Estatal de Investigación.
- A promoción das políticas de igualdade, non discriminación e accesibilidade universal, impulso de actuacións e actividades para coñecer a situación das mulleres respecto da dos homes e o efecto das políticas públicas postas en marcha que afectan as mulleres investigadoras, tecnólogas ou científicasen relación co seu desenvolvemento, implantación e impacto, así como o fomento da participación das mulleres no ámbito de ciencia, innovación e universidades.
- A dirección de relacións internacionais, seguimento das actuacións da Unión Europea e definición dos programas de cooperación internacional no ámbito de ciencia, innovación e universidades.
- A cooperación coas Comunidades Autónomas e Entidades locais en política de ciencia, innovación e universidades.
- As relacións e coordinación cos órganos colexiados dependentes do Ministerio de Ciencia, Innovación e Universidades.
- O impulso do Espazo Europeo de Educación Superior e do Espazo Iberoamericano do Coñecemento, en coordinación co Organismo Autónomo Servizo Español para a Internacionalización da Educación (SEPIE).
- A coordinación, impulso e seguimento da cooperación internacional e das relacións internacionais.
- Competencias en materia de tratados internacionais, acordos internacionais administrativos, acordos non normativos e asesoramento sobre a participación española en organismos internacionais en materias de educación superior.
- A coordinación de accións no ámbito da educación superior universitaria.
- A coordinación da participación española na elaboración e seguimento das políticas europeas en materia de I+D+i e transferencia do coñecemento.
- A coordinación da actividade internacional das Administracións Públicas territoriais no ámbito da acción exterior educativa universitaria.
- A cooperación internacional, transferencia de coñecemento, coordinación da posición española en foros internacionais e proposta de designación de quen haxan de representar a España en organismos internacionais en materia de investigación.
- Apoio administrativo ao Observatorio «Mulleres, Ciencia e Innovación».
Esta Secretaría Xeral componse dos seguintes órganos directivos:
- Secretaría Xeral de Investigación.
- Secretaría Xeral de Universidades.
- Secretaría Xeral de Innovación.
- Comisionado do PERTE para a Saúde de Vangarda.
- Dirección Xeral de Planificación, Coordinación e Transferencia de Coñecemento.
- Subdirección Xeral de Relacións Institucionais e Coordinación Internacional.
Adscríbense a esta Secretaría de Estado:
Secretario de Estado: D. Juan Cruz Cigudosa
Formulario enviado con éxito. Grazas polo comentario.
Habiendo sido informado/a del tratamiento del que van a ser objeto mis datos personales, doy libremente mi consentimiento a dicho tratamiento.
RESPONSABLE DEL TRATAMIENTO | Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades. División de Atención al Ciudadano, Transparencia y Publicaciones. P.º de la Castellana, 162, 28046 Madrid |
DELEGADO DE PROTECCIÓN DE DATOS | dpd@ciencia.gob.es |
FINALIDAD DEL TRATAMIENTO | Registrar, gestionar y tramitar las consultas, quejas y sugerencias formuladas al Ministerio por la ciudadanía. |
BASE JURÍDICA | Artículo 6.1.c) del RGPD: el tratamiento es necesario para el cumplimiento de una obligación legal aplicable al responsable del tratamiento. |
DERECHOS RECONOCIDOS | Puede ejercitar sus derechos de acceso, rectificación, supresión y portabilidad de sus datos, y de limitación u oposición a su tratamiento, a través del Procedimiento de ejercicio derechos datos personales disponible en la sede electrónica del Ministerio. Si considera que no se han tratado sus datos personales de acuerdo con la normativa, puede dirigirse al Delegado de Protección de Datos o bien presentar una reclamación ante la Agencia Española de Protección de Datos (www.aepd.es). |
INFORMACIÓN ADICIONAL | Puede consultar información adicional en la Política de privacidad y protección de datos de la página web del Ministerio. |